24 februari 2011

Lief beertje gehaakt voor Rineke



Ik knutsel erg graag, op het ogenblik is haken mijn favoriet! Als ik ook maar even tijd heb, kan je me vinden met een haaknaald en toebehoren. Ik google regelmatig op de computer voor leuke patroontjes en zo kom je heel dikwijls ook op iemands blog terecht. Nu ga ik ook proberen of ik een leuke blog kan maken van mijn werkjes. Ik hoop dat het me lukt, ff proberen maar. Want ik weet nog niet hoe alles werkt.

Hierboven zie je een beertje. Het patroon heb ik via hyves: het haakkransje. Hele leuke hyves trouwens..
Elke maand krijg je een patroon en wie lid is (en zin en tijd heeft) die gaat dan dat patroon haken.
Als je het klaar hebt, stuur je een foto op naar het haakkransje. Het is superleuk om te zien hoe ieder van hetzelfde patroontje toch weer een eigen iets fabriceert. Ik vind het leuk om naar de andere werkjes te kijken en  je doet er ook weer iedeetjes van op.

Geen opmerkingen: