15 april 2011

Lekker met poppen spelen...

Heerlijk vind ik het, als de meisjes met de poppen spelen. Jammer genoeg kijken ze er soms een poos niet naar, om daarna alles weer heerlijk uit te stallen in hun kamertje. Een poosje terug, was ik echt in de "poppen haak en brei-erei". Dus kleertjes genoeg! Hieronder zal ik er enkele laten zien.
Vele van de patronen heb ik op een hele mooie  site gevonden, waarna ik hieronder verwijs.
zie je trouwens zijn sokken! van echte sokkenwol!!! (de restjes van oma)
en de grotere poppen kwamen ook aan de beurt!
Patronen van de barbie-kleertjes kun je  hier vinden en soms probeer je ook wel eens wat!

Hoe het kan, weet ik niet. Maar de afbeeldingen van dit berichtje zijn verdwenen en.. gelukkig heb ik er nog foto's van, dus zet ik ze er weer op nieuw op!!











2 opmerkingen:

Debby zei

Ik heb je een award gegeven, wil je even op mijn blog kijken?
Fijne avond!

Jacqueline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.