22 juni 2011

Valkparkiet gehaakt....

Wij zijn echte valkparkieten-liefhebbers. Onze twee  valkparkieten zijn momenteel aan het broeden. 
 We zien ze nu niet veel, de meeste tijd brengen ze door bij hun eitjes! 
Toen ik 12 was kregen we een valkparkiet, Frederika, die we 18 jaar hebben gehad!
                         Ik kreeg een patroontje van een valkparkiet toegestuurd op mijn hyves van
                                                                   de hyves van Karen.
                                                Je begreep wel, dat ik die graag wou maken!!




Even het valkparkietje van Karen's hyve erbij!

Karen heeft nu ook facebook en je kan het patroon van
het valkparkietje ook krijgen onder 



Hier een foto van Allegonda bij de nieuwe gehaakte valkparkiet



Ik zelf heb ook wel eens een valkparkiet (vrouwtje) gemaakt, uit mijn hoofd.
Maar deze heeft een mooie kuif, mooie vleugels en z'n kopje is met 2 kleuren gehaakt.
Kortom, zit veel beter in elkaar.
Toch wil ik m'n oude valkparkietje er ook nog een keertje bijzetten...


10 opmerkingen:

rineke zei

mooi!

Anoniem zei

Wat een scheetje, zo leuk gemaakt, echt zoals ze er uit zien. Wat vond de echte ervan??? grt. Roos

Margreet zei

Prachtige valkparkiet, goed patroon en mooi gehaakt!

jumare zei

die is gaaf!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Super leuk!

Unknown zei

zou ik heel alstublieft het patroon van het valkparkietje mogen, evt tegen betaling

Unknown zei

Ook ik zou heel graag tegen betaling het patroon van deze prachtige valkparkiet willen hebben.vind hem geweldig.

Unknown zei

hallo zou ik het patroon kunnen krijgen?

Mieke Sepelie zei

Ik vind het valkparkietje supermooi en zou graag het patroon vinden om het zelf te haken