13 september 2011

Inge..

Karen kan hele leuke ontwerpen maken. Die stelt ze gratis beschikbaar.. Mijn valkparkietje-patroon en daardoor ook het parkietje (grondpatroon gebruikt, verkleind) zijn ook van haar afkomstig! Je vindt haar op deze hyves. Nu heeft ze ook 3 leuke seizoen-poppetjes ontworpen. En.. er een wedstrijdje aan verbonden: wie er een herfst-poppetje wil ontwerpen, het missende seizoens-poppetje!
Of ik met de wedstrijd meedoe, weet ik niet; maar de poppetjes nodigen uit om ze te haken.
Het eerste poppetje: Inge, is gehaakt!
Kijk maar..
Inge....

En ook dit nodigde uit om eventjes tussendoor te proberen..


Ik zag het op deze blog!

4 opmerkingen:

jumare zei

leuk dat poppetje en die armdbandjes

Hallo Peetje zei

Ja ik ben ook lid van haar hyves, alleen jammer dat ami's er bij mij altijd inschieten. Andere maaksels geef ik dan toch weer voorrang, terwijl ik ze zo leuk vind om te maken.
Als ik nu vanaf 1 januari ipv een goed vooremen een leuk voornemen neem en elke week een ami ga maken.
haha misshien dat ik het ga doen.
Het jaar van de amis.
Maar leuk dat je haar hyves in het zonnetje zet. want ik waardeer het dat ze al haar patroontjes gratis bescikbaar stelt.
echt heel lief van haar

Angélique zei

Ook ik ben lid van haar hyves en waardeer haar inzet enorm. Net als deze poppetjes, die zijn ook weer zo leuk! Maar ja, die te korte dagen hè...
Heb je leuk gemaakt, zowel Inge als de armbandjes!

HaakZaken zei

Schattig poppetje geworden en de armbandjes zijn goed gelukt. Groetjes Hannie