19 april 2012

Puck gaat op reis.... (give-away)


Dit is Puck uit het boekje
"Kleine knuffels haken" van Christel Krukkert


Hier laat hij trots zijn verenpracht zien..


Het is een eigenwijs beest!!


Hij vond het hier een beetje koud
en daarom kreeg hij van mij een hoedje....

------------------------------------------------------------------

Maar... omdat Puck's baasje er zo versteld van staat,
dat er alweer méér dan 200 volgers zijn,
wil ze deze Puck graag aan iemand van haar volgers geven!!

Wanneer je belangstelling hebt, kan je hieronder reageren!!
30 april gaan we kijken naar wie Puck toe gaat "vliegen".....

------------------------------------------------------------------

Vriendelijke groetjes,
Jacqueline

33 opmerkingen:

Floortje zei

Hoe ver denk je dat Puck kan vliegen?...Helemaal naar Zuid-Spanje? Ik heb hier een prachtige kooi staan. al een jaar of 3 ben ik van plan om er een bewoner voor te haken. Het liefst een papegaai, omdat het zo'n grote kooi is....maar het komt er maar niet van! Ik vind Puck geweldig mooi gelukt en dat hoedje maakt hem helemaal af he... Leuk gedaan zeg, maar toen ik net naar beneden scrolde zag ik nog veel meer leuks, dus ik snuffel nog even door op je blog. Fijne dag! Groetjes, Floortje

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig en wat heb je Puck mooi op de foto gezet,ik vind dat je het altijd zo mooi neerzet ook bijv je parkietjes en de baret.Erg leuk zo mooi krijg ik de dingen niet op de foto.
Fijne dag nog en ja ik doe graag mee om puck te winnen.

gr Agnes

Tante Titi zei

proficiat met je 200 volgers! Puck is leuk geworden! Ik zal een linkje naar je give away zetten op mijn blog

groetjes titi

wilma zei

Gefeliciteerd met je ruim 200 volgers! Puck is trouwens geweldig mooi geworden!
groetjes, Wilma

Nadiake zei

wwhhoohoo die is zo leuk en mooi , ik doe graag mee, en vanavond probeer ik een linkje te zetten!

Margaret zei

Die ziet geweldig uit. Mooi gemaakt en leuke foto's. Die mag wel mijn kant op komen vliegen hoor.

Groetjes Margaret

Sandra Both zei

gefeliciteerd met je 200 volgers!
Dat doe je goed zeg!

Natuurlijk wil ik zo'n mooie vogel wel winnen :)!

Patricia Derksen- Cornelissen zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Patricia Derksen- Cornelissen zei

Nou zeg wat een snoepie en hij mag best komen hoor wij hebben hier in Duiven verwarming en wat is dat een leuke combinatie een papegaai en een duif. Ik vind hem een snoepie en we bekijken altijd met plezier je blog
Groetjes Patricia Derksen

Ateljee de Kraal zei

Hartelijk gefeliciteerd met je 200 volgers, jij staat er misschien van te kijken, ik niet, je hebt een leuke blog en schitterende ideeen.
Maar Puck mag best komen hoor, meneer uil zoekt nog een vriendje en ik denk dat dat wel klikt.
Groetjes en op naar de 250...
Hanneke

Karlacrea zei

Gefeliciteerd hoor met meer dan 200 volgers. En kan puck naar Groningen komen. Ik denk dat mijn dochter hem wel erg mooi zal vinden. Ik vind hem in elk geval super.

Gr Karla

Pauline zei

Wat een mooie vogel!
Ik wil dus graag meedoen met de give-away.Hij zou hier een mooi kooitje krijgen, zit ie veilig voor de poezen!

Lindevrouwsweb zei

Een fantastische vogel! Prachtig gemaakt! Kan je echt trots op wezen!
Heel kleurrijk! Wie wil zo'n vogel niet! Gefeliciteerd met je 200e volger! Super give away! Ik wacht in spanning af of Puck naar mij toe vliegt!groetjes Joke

Angélique zei

Gefeliciteerd met de 200 volgers, op naar de 250 (en dat ga je ook nog heel snel bereiken)!
Wat heb je Puck weer prachtig gemaakt zeg, en zo snel... Het hoedje staat hem prachtig, hij kan zo naar Hollywood!

Tineke zei

Wat een ontzettend leuke vogel heb je gemaakt.
Gefeliciteerd met je 200 volgers.

Betsy zei

Gefeliciteerd met je (meer dan) 200 volgers! Op naar de volgende mijlpaal.
Natuurlijk doe ik graag mee met de give away. Ik vind Puck helemaal geweldig!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Van Agnes. zei

Gefeliciteerd met je 200 volgers. Ik zit nog maar op 7....Puck is erg mooi geworden en zeker met dat hoedje, eigenwijs.

Nog veel succes met je blog en Puck mag deze kant op komen vliegen hoor.

Groetjes, Agnes

www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

ChériesCrochet zei

Gefeliciteerd !!
Wow zo'n prachtige creatie weggeven...
Nou, ik hou me aanbevolen hoor.

Lena zei

Hallo Jaqueline,
Wat een leuke en gezellige papagaai. Ik wil graag meedoen met je give a way. Alleen heb ik geen blog, maar ik zal je wel volgen, ik zet je bij mijn favorieten. Je blog is wel heel insprirerend. Ik hou ook van haken, alleen de laatste tijd is het er niet van gekomen. Groetjes Leny

bijleonie zei

o, wat is hij leuk
Ik doe natuurlijk graag mee
groetjes
le(o)nie

Jeanet zei

Gefeliciteerd met je 200e volger (het zijn er alweer 207...), met veel plezier volg ik je blog want je bent echt een creatieveling!
Puck zou héél goed in ons winkeltje passen :-)
Hartelijke groet,
Jeanet

Unknown zei

Gefeliciteerd met al meer dan 200 volgers!! Ga je Puck niet missen ;-) Ik wil heel graag meedoen met je give-away voor zo'n prachtige vogel!
fijne dag!
liefs, Nancy

Tessa zei

Oooo ! Deze zou ik wel willen ontvangen.
Ik volg je blog al een ruime tijd en vindt dan ook dat je prachtige dingen maakt.
Zelf haak ik ook maar ik sta nog niet zo ver.

Groetjes
Tessa

Jeanine zei

Ondankt ikzelf diertjes haak, ga ik toch maar meedoen hoor! Iest van iemand anders hecht je altijd meer waarde aan dan spulletjes die jezelf maakte.
Ik plaats straks een linkje.

Groetjes,
Jeanine

CreAnka zei

wauw wat is deze mooi!,
ik heb het boekje ook, en durf nog niet goed aan deze te beginnen, want al die veren lijken me toch moeilijk,
maar ik zou ook graag willen meedoen aan deze give-away, want hij is echt super!

Grtjs

Miss Creatuurtje zei

Wauw, wat is hij goed gelukt!! Ik heb het boekje ook, en hij staat eigenlijk op mijn verlanglijstje om te maken maar dat verlanglijstje is zoooooooooooooooooooooooooooo lang dat het ook wel heeeeel tof zou zijn als hij iets sneller in mijn huiskamer mag vertoeven. Prachtige blog! Je hebt er een volger bij :-)

cinziacrea zei

Il tuo blog mi piace molto.
Sei brava e ti seguirò volentieri.
Ciao

sjanie zei

Hoi Jacqueline,

Ik heb even op je blog rond zitten neuzen, wat maak je ontzettend leuke dingetjes zeg.

Het gaat goed met Binkie hoor.
Hij maakt al geluid en hij eet zelfs al. Ik zal volgende week een foto op mijn blog zetten.

Ik wens je een goed weekend.
Groetjes,
Sjanie

dovlinder zei

jeetje wat mooi, ik moest wel 3x goed kijken. wat een schat zeg! ik word volger en ben dus zeer benieuwd wat volgt.
Hij/zij mag best bij ons thuis komen vliegen.
liefs Dorinde

Lies zei

Laat hij zijn vleugels maar eens goed strekken en hij mag mijn appartementje binnen vliegen. De hele blok zal blij zijn met een "stille" gast voor het venster ;-)
Groetjes
Lies

Caren zei

Wat een super mooie knuffel!!Daar moet wel heel erg veel werk, uren en steken in zitten!!:)
Ik wil ook graag meedoen, ik probeer het iedere keer weer, maar nog niets gewonne.Misschien deze keer??Nog bedankt voor je bericht!!Leuk dat je mijn andere dingen ook hebt bekeken!!
Liefs, Caren

Vera zei

Ik hoop dat Puck naar West-Friesland kan vliegen, ik vind hem geweldig. Je snapt het al, ik doe graag mee.
Groetjes.

Margot zei

Hey hey, net op de valreep ontdek ik je blog.
Vanaf nu heb je er weer een 'volger' bij ;-) .
Leuk zeg, die Puck, ma die zou ik toch ook heel graag winnen hoor.
Als ik je er een plezier mee kan doen, ik heb je gedeeld op mij n facebookpagina.
Oh ja.....en dikke proficiat met je 200 volgers, doe zo voort zou ik zeggen.
Groetjes,

Margot