02 januari 2013

Waar ben ik mee begonnen??

In 2012 ben ik begonnen met een project
om vierkantjes te haken,
voor elke dag van het jaar één,
dus in totaal 366..
Al deze vierkantjes kun je vinden op


Ha.. echt een voldaan gevoel gaf het,
om op Oudejaarsavond de laatste te publiceren..
Niet omdat ik het beu was, hoor..
Ik heb het altijd met plezier gedaan!!!!!!!!!!!! 


En kijk eens..
waar ik in het nieuwe jaar mee begonnen ben....


Aan het verbinden van de vierkanten aan elkaar!!!


Een beetje moeilijk om op de foto te zetten..
maar deze vierkanten zitten al aan elkaar!

Het is een fijne manier om ze aan elkaar te verbinden.

Voor de manier van verbinden gebruik ik

12 opmerkingen:

bijleonie zei

wat een leuk steekje om ze aan elkaar te maken is dat zeg , wat voor steek is dat ??

Angélique zei

Het ziet er super uit!
Mogen we wat meer info over de manier van verbinden?

Linda zei

Dat ziet er leuk uit wat is het voor techniek???

jumare zei

dat ziet er mooi uit. Wel een onwijs werk. Maar het resultaat mag er straks zijn

sjanie zei

Hoi Jacqueline,

Allereerst namens ons de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Wat ziet dit er leuk uit zeg.
Ik heb totaal geen verstand van haken, maar dit is super. Ziet er inderdaad nogal ingewikkeld uit hoe je het aan elkaar maakt.

Groetjes,
Sjanie

Fiefelien zei

Hoi ze zien er prachtig uit! Succes met ze alle 366 aan elkaar te verbinden :)

Leonie zei

Wat heb je mooie kleuren gebruikt! Dat wordt echt een prachtige sprei!
Ik wens je een gelukkig en creatief 2013!

Groetjes Leonie

Betsy zei

Dat wordt prachtig! Mooi om het met wit aan elkaar te haken. Ziet er heel fris uit in combinatie met de vrolijke, felle kleurtjes.
Het is nog een heel karwei om ze aan elkaar te haken, maar het wordt steeds mooier....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Wies zei

Ik bn toevallig hier terecht gekomen en helemaal weg van deze deken. Mag ik vragen wat voor materiaal je hiervoor hebt gebruikt?
Wies

Jacqueline zei

Catania én Phil coton 3 (roze en groen)

Jacqueline zei

Gehaakt met haaknaald 2,5

Wies zei

Hartstikke bedankt, ik ben hier mee geholpen en ga zeker ook gebruik maken van je Pinterestborden-:)