21 december 2013

Bezemsteel-haken..


Ik kwam op een groep terecht, waar ze enthousiast bezig zijn
met/over bezemsteelhaken en.. ik werd er een beetje door aangestoken.
Ik bekeek een een uitleg en begon ermee,
('k had jammergenoeg geen mooie, gekleurde bol wol liggen...
dus is 't maar een grijze geworden..)


Deze vrolijke gekleurde sjaal heb ik ook al eens gestokhaakt,
maar dan met vasten ertussen en groepjes van 5 (dat zie je wel het meest).
De grijze sjaal is gestokhaakt met stokjes ertussen en groepjes van 4.


8 opmerkingen:

Pauline zei

Toch heel leuk hoor! En grijs is wel makkelijk te combineren.

Sanne zei

ziet er supermooi uit. petje af.

Monique van den Berg zei

Mooi hoor. En grijs, niks mis mee.

Unknown zei

Leuk!
Ik heb de beschrijving eens gelezen en gezien zoals je in je blog aangaf, maar dat lijkt heel duidelijk!! Echt een 'achterhoofdje'....
Groetjes,
Marian

sjanie zei

Leuk patroontje, Jacqueline.
En de regenboogsjaal ziet er lekker fleurig uit.
Ik ga maandagavond bij mijn schoonzus haken, althans proberen. Heb nog nooit gehaakt, dus ben benieuwd, hihi.

Liefs,
Sjanie

Unknown zei

Ziet er moeilijk uit en gaat het ook snel vooruit?
Mooi grijs is niet lelijk ;)

Angélique zei

Dat ziet er weer eens anders dan anders uit, mooi gedaan!

crochetcookingandmore zei

Ik vind die grijze prachtig! Makkelijk te combineren juist!