05 september 2014

Kijk eens hoe veel mooie randjes...


5 opmerkingen:

Unknown zei

Wow.... je kunt 'm nog helemaal op een foto krijgen bijna!!
Mooi is ie hoor...
Ik ben bij randje nr 46...
Maar ben ook pas 10 weken later 'ingestroomd' dus mag ik achter lopen.
En trouwens, ik heb er wel vrede mee om achter te lopen...
Met de CAL ben ik wel bij... en de mammerklap van Marjan ook... Tja, je kunt niet alles hebben zeg ik maar...

Groetjes,
Marian

Atelier Valerie zei

Al die verschillende steekjes en kruisjes ...
Mooi gedaan hoor ... schitterend!
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

Corrie zei

Ik vind die donkere rand er af en toe in zo mooi afsteken.

Elizabeth zei

Tjonge ...! Jij bent druk geweest met de randjes en helemaal bij.
Wat leuk dat ze allemaal nog op rij op de foto kunnen!

Tineke zei

Wat ben je al ver, prachtig hoor.