27 augustus 2015

Voor een klein meisje..

Toen ik gezellig met een buurvrouwtje aan het praten was.. Ze gaf me een paar heerlijke courgettes uit haar eigen tuintje.. Keek ik naar haar lieve dochtertje en kreeg ik ineens zin om een ponchootje voor het kleine meisje te haken!
Ik had nog een paar rode bolletjes liggen, dus het werd een rode poncho.. En dat zal vast wel lief bij het kleine meisje staan:)

ik gebruikte dit basispatroon.
Bij het randje haakte ik 6 stokjes in één ruimte en een vaste in de volgende ruimte (herhalen)


10 opmerkingen:

Corrie zei

Wat is ie leuk geworden, juist door af en toe het wit erin te verwerken.

Atelier Valerie zei

Zo een prachtige poncho ...
Een heel leuk cadeau ...
Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

de DIY Diva zei

Mooi geworden! Hoe lang ben je aan zo'n poncho bezig? Ben ik gewoon nieuwsgierig naar...
Groetjes,
Mar10

Atelier het Uilenhuis zei

Heel mooi inderdaad en zal zeker schattig staan!

Fräulein KidsliKids zei

Absolutly GREAT, I ♥ this cute poncho,
xxx
Fräulein KidsliKids

Unknown zei

Oh wat een schattige poncho!
Heb je daar ook een patroontje van ?
Heel fijn weekend ,
Hartelijke groet

Tante Titi zei

Wat is is leuk geworden! Je buurmeisje boft maar. Groetjes en een fijn weekend.

mery,s maaksels zei

wat mooi geworden, wat zal ze trots zijn rood doet het altijd goed bij meisjes echt mijn kleur

Pauline zei

Wat lief! en wat leuk om zomaar iets te doen he? Maakt mij ook altijd blij!

Angélique zei

Dat zal met plezier gedragen worden! Waren de courgettes lekker?