05 september 2016

Lossen en vasten deken..

Samen met mijn cliënte, haken we allebei een lossen en vasten deken.
Elke week ziet ze weer uit naar haar huiswerk :)
Mijn deken is klaar en wil hem al graag aan jullie laten zien.
Deze week krijgt mijn cliënte haar huiswerk pas: de rand.. dus die van haar kan ik nog niet laten zien, die volgt nog.. daar wordt nog met plezier aan gehaakt!




En hier nog een foto van onze lieve Luna op ons nieuwe vloerkleed, zij.. maar ik ook :) ben er erg blij mee!

5 opmerkingen:

Corrie zei

Ik vind het schitterend. Mooie frisse kleuren ook.

Tante Titi zei

Wat is hij mooi geworden!

Margaret zei

Mooie deken in prachtige kleuren. Echt mooi gemaakt.

Groetjes, Margaret

Angélique zei

Jouw deken is weer heel mooi! De deken van de cliënt is er vast een waar ze heel trots op zal zijn; mooi dat je dat zo samen doet :-)

ineke zei

mooie deken!! en prachtige vloerbedekking.. ben benieuwd hoe de andere deken er uit ziet!